Frequently asked questions

  1. Hoeveel zal mijn stempel kosten?
  2. Worden er extra kosten in rekening gebracht als ik een stempel laat produceren van mijn eigen ontwerp?
  3. Welke bestandsformaten kunnen geupload worden?
  4. Kan ik ook een stempel met tekst en logo bestellen?
  5. Kan ik Word- of PowerPoint bestanden gebruiken?
  6. Welk lettertype en welke lettergrootte kan ik het liefst gebruiken?
  7. Kan ik ook mijn handtekening als stempel laten produceren?
  8. Welke kleur heeft mijn stempelafdruk?
  9. Wat gebeurt er als mijn afbeelding niet aan de voorwaarden voldoet?
  10. In het voorbeeld ziet mijn afdruk er veel slechter uit dan op mijn computer?
  11. Wat gebeurt er als ik typfouten in mijn stempeltekst ontdek?
  12. Ik heb een kortingsbon voor Onlinestempels.nl gekregen, waar kan ik die invoeren?
  13. Waar moet ik verder nog op letten?
  14. Ik heb mijn stempel nog niet ontvangen. Wat moet ik nu doen?
  15. Hoe verwissel ik het inktkussen van mijn stempel?
  16. Hoe verwissel ik mijn tekstplaat?
  17. Hoe kan ik een lettertype versturen via de mail?

  1. Hoeveel zal mijn stempel kosten?
  2. De prijs van uw stempel zal afhangen van de grootte van uw tekst / ontwerp. In 3 eenvoudige stappen weet u hoeveel uw stempel kost:
    1. Upload uw bestand / voer uw tekst in en het systeem laat u alle mogelijke modellen met prijzen zien
    2. Indien u de grootte van de afdruk reeds weet, kunt u in elke categorie de betreffende prijs vinden
    3. Indien u de prijs toch niet heeft kunnen vinden, stuur ons dan uw informatie per e-mail en wij zoeken het voor u uit.


  3. Worden er extra kosten in rekening gebracht als ik een stempel laat produceren van mijn eigen ontwerp?
  4. Nee. De prijzen van de stempels hangen niet af van de afdruk, maar wel de grootte hiervan. U kunt in principe van alles een stempel laten produceren, zolang de kleuren van het beeld in zwart en/of wit worden aangeleverd.

  5. Welke bestandsformaten kunnen geupload worden?
  6. U kunt alle gangbare formaten gebruiken, zoals .bmp, .png, .jpg, .tif, .gif. Let wel op dat u alleen afbeeldingen met een resolutie van 600dpi uploadt. Mocht u dit niet doen dan kunnen rondingen van tekens en logo's te hoekig worden op de stempel. Indien uw bestand te groot is, e-mail deze naar info@onlinestempels.nl en wij zorgen ervoor dat het uploadbaar wordt.

  7. Kan ik ook een stempel met tekst en logo bestellen?
  8. Ja. Ontwerp daartoe uw logo en de gewenste tekst in een grafisch programma (zoals Paint, Photoshop), en sla het ontwerp op als een afbeelding van het correcte formaat. Daarna kunt u de afbeelding uploaden op onze site. Let op dat de resolutie 600dpi is. Indien uw bestand te groot is (500KB+), kunt u deze naar ons toe mailen en wij converteren het voor u.

  9. Kan ik Word- of PowerPoint bestanden gebruiken?
  10. Zulke bestanden kunnen helaas niet gebruikt worden aangezien het geen grafisch bestandsformaat is. E-mail ons in dit geval uw bestand info@onlinestempels.nl en wij converteren deze graag kosteloos voor u.

  11. Welk lettertype en welke lettergrootte kan ik het liefst gebruiken?
  12. Let er aub op dat bij welk lettertype dan ook de minimale grootte 6pt is en dat de lijnen niet te dun zijn. De afdruk zal anders onduidelijk zijn en de stempel zal ook sneller slijten.

  13. Kan ik ook mijn handtekening als stempel laten produceren?
  14. U kunt uw handtekening inscannen en op onze site uploaden. Let daarbij wel op dat de lijndikte voldoende is (u kunt het beste een viltstift gebruiken) en dat de resolutie minstens 600 dpi is!.

  15. Welke kleur heeft mijn stempelafdruk?
  16. Standaard zijn alle stempelautomaten met een zwart stempelkussen uitgerust. Wilt u een andere kleur, dan kunt u dat opgeven in het veld "opmerkingen". Let op: houtstempels worden standaard zonder stempelkussen geleverd. U kunt een los stempelkussen van de gewenste kleur bestellen.

  17. Wat gebeurt er als mijn afbeelding niet aan de voorwaarden voldoet?
  18. Onze computers accepteren alle afbeeldingen van het correcte type, ook als de resolutie niet hoog genoeg is. Alleen onze medewerkers kunnen definitief beslissen of de kwaliteit van de afbeelding hoog genoeg is om een goede stempel te produceren. Indien u afbeeldingen uploadt die niet de benodigde kwaliteit hebben om een foutloze stempel te produceren, krijgt u van ons via e-mail of telefoonbericht. U kunt uw afbeelding dan bewerken en ons deze per e-mail toezenden.

  19. In het voorbeeld ziet mijn afdruk er veel slechter uit dan op mijn computer. Wat nu?
  20. Als u uw afbeelding met de benodigde resolutie uploadt (600 dpi), dan gebruiken wij natuurlijk deze resolutie. Om u echter lange laadtijden op internet te besparen wordt de aan u getoonde afbeelding gecomprimeerd. Hierdoor kunnen verschillen in weergave ontstaan. Uw uiteindelijke stempel echter wordt geproduceerd aan de hand van het door u geuploade bestand, en zal dus van hogere kwaliteit zijn.

  21. Wat gebeurt er als ik typfouten in mijn stempeltekst ontdek?
  22. Ons bestel- en productie proces is volautomatisch. Let daarom goed op de goede spelling, zeker van emailadressen en telefoonummers! Wij produceren uw stempel precies aan de hand van uw tekstingave of afbeelding. Veranderingen kunnen wij zelf ook niet meer doorvoeren!

  23. Ik heb een kortingsbon voor Onlinestempels.nl gekregen, waar kan ik die invoeren?
  24. U kunt uw kortingsbon invoeren in het vak aan de rechterkant. Vervolgens klikt u op "Kortingsbon gebruiken", u ziet dan uw korting onmiddellijk verwerkt in uw winkelwagen. Het invoeren van meer dan 1 kortingsbon is helaas niet mogelijk.

  25. Waar moet ik verder nog op letten?
  26. Bij het ontwerpen van uw stempel bevelen wij u aan zo min mogelijk witte ruimte om het logo en de tekst over te laten. Op deze manier kunt u het kleinst mogelijke, en daardoor ook het voor u zo gunstig mogelijke, stempelmodel kiezen.

  27. Ik heb mijn stempel nog niet ontvangen. Wat moet ik nu doen?
  28. De levertijd is normaal 5-6 werkdagen. Afhankelijk van de postdienst kan het wat langer duren. Neem in dat geval aub
    1. contact op met uw postkantoor
    2. Gaat u voor alle zekerheid na of u de juiste adresgegevens heeft ingevoerd
    3. Vraag bij de buren na of het pakje tijdens uw afwezigheid bij hen is afgegeven
    Indien bovenstaande stappen correct zijn en/of niet het gewenste resultaat opleveren, stuurt u ons een e-mail en wij doen al het mogelijke om uw bestelling z.s.m. af te leveren.

  29. Hoe verwissel ik het inktkussen van mijn stempel?
  30. Druk de stempel lichtjes neerwaarts (4-5mm) en lock deze met de knoppen aan weerszijden van de stempel. De tekstplaat is nu verwijderd van het inktkussen. Het inktkussen kan nu als een 'lade' worden verwijderd, waarna u de nieuwe erin schuift. Voor de originele instructies van Trodat betreffende het verwisselen van het inktkussen verwijzen wij u graag naar www.click-out.net.

  31. Hoe verwissel ik mijn tekstplaat?
  32. Druk de stempel volledig neer en lock deze met de knoppen aan weerszijden van de stempel. U kunt de oude tekstplaat nu verwijderen. Plaats nu de nieuwe tekstplaat, maar zorg er wel voor dat deze volledig uitgelijnd is.
    LET WEL: Vervang ook het oude inktkussen (nieuwe is automatisch meegeleverd) zodat u van een perfecte afdruk van uw nieuwe tekstplaat kunt genieten.

  33. Hoe kan ik een lettertype versturen via de mail?
  34. Open Windows-Explorer en ga naar uw Local Disk (uw harde schijf). Open de map genaamd windows en ga naar de submap lettertypen. In deze map vindt u alle lettertypen op uw PC. Kopieer het betreffende lettertype naar uw desktop en stuur deze als bijlage naar info@onlinestempels.nl.


Klantenbeoordeling4,8/5

Stempelprijzen
Prijs berekenen
Prijs berekenen
PDF- Voorbeeld
Voorbeeld werkelijke stempelgrootte in PDF Format.
Stempelechte PDF Vorschau
Productie
Voor 14:00 uur besteld - dezelfde dag nog verwerkt.
Lieferdauer der Stempel
Verzend- kosten
EUR 3.90 per bestelling.
Versandkonditionen
Betaling
Betaling op rekening. U loopt geen risico.
Zahlungskonditionen